Det är inte lätt att vara en tjock liten katt




Pappa skickar bilder hemifrån. Jag blir så avundsjuk för det ser så härligt ut.

Prinsessan i familjen är irriterad. Hon tycker inte om snön. Den som säger at katter inte kan ha olika ansiktsutryck har fel. Jag kan inte låta bli och le när jag tittar på den nedre bilden. Jag vet precis hur min tjocka, håriga lilla älskling ser ut när hon är på ett dåligt humör. Men vem kan klandra en liten katt. Varje gång under dagen när dörren öppnas trippar hon ut i trädgården med en förhoppning om att möta grönt gräs, blommor och insekter. Och varje gång så tvingas hon att bli lika besviken. Ja det är inte lätt att vara en tjock liten katt.

Comments
Postat av: Anonym

söta lilla tjockisen då! man ser verkligen hur missnöjd hon är :)

2010-02-13 @ 17:03:45

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0