Turkos klänning men ingen karaoke



Jag tycker att det är så svårt att ta bilder på mig själv. Men här är i alla fall min nya turkosa klänning inhandlad från engelska eBay. Smyckena har jag köpt på Dublin Fleemarket och Primark.

Igår kväll avnjöt jag en mycket god middag i en japansk restaurang. Men sen vid midnatt när det var dags att gå ner till karaoke rummet så smet jag. Det sägs att man måste konfrontera sina demoner för att kunna bli dem kvitt. Men det gick bara inte. Nästa gång kanske.

Comments
Postat av: tuvaMinnaLinn

Fint, turkos är ibland världens bästa färg.

2010-07-04 @ 23:29:46
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: Leila

Snygga ni är du och din klänning!speglen var himlans fin osså.

2010-07-05 @ 10:44:59
URL: http://ejutgivetmaterial.blogspot.com
Postat av: Lisa

det behöver man inte alls det,konfrontera sina demoner alltså! i min värld så finns det bara två saker som är värre än att ställa sig på en karaoke scen själv å det är blod å ormar!

2010-07-07 @ 14:48:12

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0