Min St Patrick's Day




Idag är det St Patrick's day. Jag är ledig hurra. Men för mig betyder det mest att jag får tid till att plugga. Jag sitter vid köksbordet hela dagen med näsan i mina böcker. Älsklingen sitter på sägen med laptopen i knät och jobbar koncentrerat på sin film. Vi har själva satt oss i den här situationen säger han. Det är så sant.

Jag tittar på min klänning som jag köpte på lunchen igår. Den når nästan ner till mina fötter och den gör mig glad. Jag tittar sen på mina blommor. Flera har vissnat men jag tycker att de är fina ändå.

Comments
Postat av: TuvaMinnaLinn Vintage (a love story)

Vilken fin klänning, jag letar bara efter såna just nu.

2010-03-18 @ 07:21:46
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: Rebecca

Fina blommor och fantastisk klänning! Sånt man blir glad av!

Jag jobbar på en kundtjänst och har gjort alldeles för länge. Jag är alldeles för trött på att ta skit vareviga dag. Men snart ljusnar det nog. hoppas jag..

2010-03-18 @ 11:24:18
URL: http://hallonsemla.devote.se

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0