Vår



Trots att det fortfarande är minusgrader på nätterna så känns allt annorlunda.

Solen sken in genom fönstret på pendeltåget och jag kände mig lycklig. Det är något jag i stort sett aldrig har gjort efter jobbet. Jag tänkte att min nya position på min nya avdelning är ju helt enkelt super. Och mina nya jobbarkompisar måste ju nästan vara de bästa som går att hitta. Helt plötsligt så känns livet lite lättare. Kanske så ska jag klara av att forsätta orka jobba och studera samtidigt. Ja det ska jag nog.

När jag gick av tåget var det fortfarande ljust och plötsligt var de tillbaka. Mina fina vänner med de vackra vita fjädrarna. Jag undrar var de har hållit hus hela vintern.

Comments
Postat av: Rebecca

Vad härligt det låter. Jag tycker att enda gången jag är glad är när jag går hem från jobbet, ångesten kommer när jag måste gå dit och är där. Tyvärr.

Vad jobbar du med? Kram till dig.

2010-03-11 @ 20:34:38
URL: http://hallonsemla.devote.se

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0