Solig lördag


Idag behövde man ingen jacka i Dublin. Äntligen. Ibland börjar jag nästan tro att det är omöjligt för värmen att ta sig hit.


Jag promenerade ner till vattnet. Tidvattnet var lågt men det var fint ändå.


Det här var tidigare en badplats. Men det var då det.

Älsklingen är på jobbet. Han har gått to TV house som pappa säger på sin svengelska. Han är löjligt stolt över att få betalt för att se på den viktiga matchen. För mig skulle det definitivt krävas betalning för att behöva titta.


Här är jag i min oranga hiss. Den luktar bajs. På riktigt. Sen är jag tyvärr tvungen att återgå till mina money market hedges. Tentorna närmar sig.

Comments
Postat av: Lisa

här gick vi från vinter till högsommar för några dagar sen men idag när vi vakna så va det regn å +10, inte kul när man vant sig vid att ha bara en liten sommarklänning....man vänjer sig ju så snabbt vid sånt!

2010-05-23 @ 11:06:45
Postat av: Leila

vilka vackra omgivningar.

2010-05-24 @ 09:27:37
URL: http://ejutgivetmaterial.blogspot.com

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0