Just nu




Just nu så är jag inne i en sådan där period där allt bara går i ett. Dag efter dag. Jobbet och skolan. Det finns ingen tid över till att reflektera över tillvaron. Jag saknar att reflektera.

Alla mina pengar går till Starbucks kaffe (det är beroendeframkallande) och till kiropraktorn eftersom min rygg inte tycker att det är en bra idé att sitta still från tidig morgon till sen kväll.

Jag äter pepparkakor från IKEA och det sägs att det snart är jul. Och till slut så har jag gett vika inför att anordna ett stort bröllop. Jag skriver listor och planerar. Jag är förvånade själv över hur roligt jag tycker att det är. Hoppas bara att ingen panik kommer att inträffa. Jag vill ju så hemska väldigt ogärna bli till en stressad brud. Usch och fy. Det är det sista jag vill.

Comments

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0