Där jag känner mig intelligent och har panikångest




Det är här på min färgglada ikea-kudde som jag sitter stora delar av min helg. Och det är här som jag känner mig intelligent och lycklig av mina framsteg. Men det är också här som jag har panikångest och funderar över om det faktiskt är möjligt att klara av den tentan som jag kuggade i juni. De säger att det är svårt men att det ska vara möjligt. Så jag får väl försöka tro att det är sant.

Ibland måste jag byta ikea-kudden mot sängen. Det händer när läget är mindre bra.

Mitt kaffe dricker jag i världens finaste kopp. Enligt mig. Mormor och morfar fick dessa koppar en gång för länge sedan av en granne. West Germany står det i botten. Jag har den gröna och min kusin har den rosa. Alla andra har tyvärr gått i kras.

Comments
Postat av: TuvaMinnaLinn

Känner också sådär inför min nästa tenta. Fick höra idag att läraren bara godkänt 3 av 27 elever förra terminen.

har du några heta tips så mottages de gärna.

2010-10-11 @ 17:08:07
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: Leila

Mm känner igen känslan. Jag trodde jag kuggade men klarade mig precis... visade d sig då jag redan börjat plugga till omtenta.. Men man får ju inte glömma på bort att ha tillit till att man kan. Nästan allt. =)

2010-10-12 @ 17:55:16
URL: http://ejutgivetmaterial.blogspot.com

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0