Helgen


Helgen har varit lugn. Faktiskt för lugn.



Jag har gått in mina nya höstskor som jag har tänkt att ta med mig till New York. Inför resan har jag även inhandlat en tjock-kofta och en stickad mössa. Jag har ju sett alla filmer där de åker skridskor i tjocka halsdukar medan snön så vackert faller. Men sen kollade jag upp temperaturen och såg att de hade haft långt över 20 grader förra veckan. Lurad. Måste planera om min resegarderob.


Vi promenerade runt bland husen där vi bor och hittade plötsligt en ny liten affär. Älskar att det finns människor som vågar öppna små butiker i villaområden.


Och det var den helgen.

Comments
Postat av: Natasha

Låter som en fin helg!:)

2010-10-05 @ 21:22:58
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: TuvaMinnaLinn

Amen vad fint att åka till N:Y...jag önskar det var jag som skulle de, får nöja mig med Västerås tur och retur.

2010-10-07 @ 22:03:53
URL: http://www.tuvaminnalinn.se

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0