Stora funderingar



Jag är hemma och är sjuk. Jag ligger med laptopen i sägen och blir irriterad på att det är så obekvämt för ryggen. Men att gå hela vägen till köksbordet känns alldeles för jobbigt. Skyll dig själv latmask. Jag letar på eBay efter ett tyg till vår tråkiga sänggavel. Något retro vill jag ha. 70 tals blommigt eller kanske ett tyg i plysch med hjärtan på.

Jag pratar med mamma på skype. Hon är upprörd över att Skavlan och Let's Dance är på TV samtidigt. Vi kommer fram till att livet är tungt ibland och pratar sedan förbi halva programtiden.

Jag gör blåbärs- och persikasmoothie och tittar på Ensam mamma söker och Svenska Hollywood fruar. Det är ju viktigt att hänga med i vad som händer i Sverige.

Comments
Postat av: Natasha

Vilka fina mönster!

2010-01-16 @ 12:00:34
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: lisa

haha, "livet är hårt,godis är gott" ett av dom bättre ordspråken tycker jag allt!

skavlan finns ju på svtplay, men det kanske är att krångla till det liite för mycke för mor din ;)

2010-01-17 @ 22:44:52
Postat av: Sara

Jag tror inte att hon har kommit underfund med det där att kolla på TV program på datorn :-)

2010-01-17 @ 23:19:02
URL: http://justdaydreaming.blogg.se/

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0