Växthus i kaos


Vårt hem är lite av ett växthus i kaos just nu. En massa blommor som jag inte har tid att ta hand om. Men jag bara måste ha dem. För annars känns lägenheten död. Jag hade i förväg ansökt om semester idag. För att klara av helgen med lektioner hela lördagen och söndagen. Och tur var väl det för jag har sovit hela dagen. Det är skrämmande att bli så utmattad. Sådär så att man inte kommer ihåg lösenordet på datorn trots att det inte har ändrats på flera månader. Eller hur många teskedar kaffe man tar varje morgon. Nu orkar jag i alla fall blogga. Kanske ska jag orka ta mig ur pyjamasen snart. Äh det är nog igen idé. Det är ju kväll nu.

Comments
Postat av: Leila

pyjamasen kan va på.....

växthuskaos vill jag oxå ha! fint !

2010-05-15 @ 20:42:25
URL: http://ejutgivetmaterial.blogspot.com
Postat av: Lisa

mor å jag är stolta över dig!...mor mest för blommorna å jag mest för pyjamasen ;)

2010-05-23 @ 11:03:02
Postat av: Sara

Ja jag tror inte att alla människor mentalt kan klara av att gå i pyjamas en hel dag! :-)

2010-05-24 @ 21:55:09
URL: http://justdaydreaming.blogg.se/
Postat av: Lisa

vi är lite bättre, lite finare!

2010-05-26 @ 17:38:01

Post a Comment:

Name:
Remember me?

Email: (not for publication)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0